Monday, October 29, 2007

Sedikit bakti

Panel pemantau dan staf SS Kuching
Yours truly, Ashari, Reduan, Rizlina, Girlie dan Rafaei
Assalamualaikum / Good Day.....

Setelah berehat selama dua hari selepas kembali dari urusan SS, aku dijemput menghadiri satu lagi mesyuarat bersama Lembaga Peperiksaan Malaysia (LPM) di KL mulai 29 Oktober-2 November 2007.

Menerangkan Dasar SS

Ini juga berkaitan dengan PSV. Aku berharap agar dapat menyumbangkan sekelumit buah fikiran dan tenaga dalam membantu meningkatkan kefahaman serta perkembangan seni visual di peringkat sekolah dalam negara.
Nampak gayanya tak dapatlah aku menghadiri Jamuan Akhir Tahun staf yang akan diadakan pada 31 Oktober nanti. Tahun lepas, aku hampir terlepas. Mujurlah mesyuarat yang dihadiri tamat cepat.
Walau apa pun, profesion dan khidmat tetap aku utamakan. Ini sajalah sedikit bakti yang dapat aku sumbangkan dalam pendidikan anak bangsa dan negara.

Bersama Rafaei 'sorting' bahan pemantauan

Beib berharap dapat..

menyumbang sesuatu tanpa alasan dan seba B
membantu dengan rel A
memberi kepada yang ha K
menolong mencapai haja T

balasan sewajar dari ILLAH I

4 comments:

ashari said...

APA KHABAR BEB .....U ALL ADA MESYUARAT KAT KL KAN ? SAMPAIKAN BERITA KEPADA CG.RAPAEE SURUH DIA BAWA MINYAK KOKA UNTUK DIPROMOSIKAN KAT SANA SELAIN DARI UITM TU...dpd ASHARI

Beib said...

Baik Ashari...a'a esok mesyuarat kat Putrajaya.Ok, nanti kita SMS Rafaie minta dia bawa bekalan...

arsaili said...

salam..sekolah tun abg hj openg ek.. gi kuching ker..sy sekolah kat Kolej dato patingging abg hj abdilah dulu..openg tak jauh gak..kat petra jaya

Beib said...

ya...SS kat STAHO sementara ini..Lain kali boleh lawat KDPAHA pulak...heheh