Thursday, October 4, 2007

LamanNyaman: Update

Assalamualaikum / Good Day.....
Tak ada apa yang nak aku ceritakan kali ini, cuma nak kongsi keseronokan aku dengan kalian kerana lamanku dah hampir siap...
Minggu depan aku akan pastikan sistem pencahayaan siap dan berfungsi.
Sementara itu, lihat dan nikmatilah...
"A picture paints a thousand words"
foto 1foto 2foto3foto4foto5foto6foto7

foto8

foto9foto10foto11foto12

foto 13

Beib harap semua akan turut..

merasa teruja dan pua S

menikmati laman hijauk U

menjadi tempat aku sefamili melepa K

menghilang penat, memulih tenag A

6 comments:

UncleJ said...

cantik beib design laman nih..boleh jadik consultant kalau mcm ni...berapa kos tu? mesti mahal jugak..minat saya tgk laman cantik2 ni..

Beib said...

Tak der la UJ...minta member tolong/bantu buatkan. Saya bagi brief design dan sama-sama tolong buat. Kos rendah sebab saya terlibat buat sama..

mad redo1 said...

indah sungguh laman BEiB, memang mad redo1 suka... rasa hendak berguling-guling plak kat situh... buat BBQ aidil-fitri pun menarik jugak kat laman baru ni, kan?

hehehe...

Noushy Syah said...

Lovely!! So green and soothing to the eyes..nice landscape Beib.Well done...nanti nshy curi gambar landscape tuh bila2 yea?

p/s Curi dgn kebenaran, ok tak? hehhehe..

Eid Mubarak, Beib..salam dihulur maaf dipinta.

Beib said...

alaa...che mad redo1...kalau setakat nak berguling tu kat Durian Guling boleh..heheheh..a'a ada cadangan nak BBQ and Chef nya tentu saja MR1...amacam?

Beib said...

Noushy...bukan setakat nak curi foto, tuan foto pun boleh...heheh. TQ for the compliment...I love greenery and nature...soothing, cooling and therapeutic..Ahhhh! so refreshing...just like Midlands