Thursday, October 30, 2008

Se...lagi takdak akai

Apakah kategori pemandu kheta ni..?
Assalamualaikum / Good Day.....
Aku selalu pi semayang jumaat kat Masjid KUSZA. Punya ghamai oghang sampai nak caghi tempat parking pun susah. Kheta melentang ghata. Puaeh raun-raun dok caghi petak parking, nampakla satu tempat kosong celah-celah kheta. Bila bagi signal nak masuk aku tegejut, ghupanya ada mangkok hayun parking kheta tak betoi. Dia ambik sampai dua lot. Parking pesen apa tatau. Oghang parking dalam petak, dia parking ataeh line. Punya la bahlol!
Aku kekadang gegham jugak. Dah la tempat parking susah nak dapat, dia pulon kat dia soghang pulak. Tak guna akai ka..?
Ini sama dengan kes yang aku tuleh dalam entry ni.
Mengggongg tahap maksima.
Oghang letak ditempat kosong, dia otak memang kosong!
Jenih tak makan saman. Penting dighi!
Tengokla macamana dia parking. Hangpa ghasa camna?
Aku ghasa macam nakk.....isyhhhh!
Maaf! aku keghaeh sikit kali ni....sebab keghap dah kena camni...
Beib heghan pasaipa oghang ni tak guna...
fikiran dan ambil kir A
perasaan orang lain K
buat ikut sedap aj A
di kutuk orang tak pasal-pasa L

4 comments:

azza_irah said...

dia kalut nak g bilik air kutt..
jgn pk negatif..

BEiB said...

azza_irah
Mungkin...
tapi dalam kalut pun kena ada pertimbangan..
terima kasih...kerana tidak fikir negatiflah entry ini dibuat sebagai peringatan..

Anonymous said...

Beib,
Kalau saya, saya akan ambil kertas sekeping dan tulis: Inilah manusia paling bahlol dan bangang di dunia. Kertas tu letak kat belakang kereta dia. Kadang2 manusia ni kena keras sikit baru reti base.

azza_irah said...

sy penah wat macam abg putra cakap tu..ehehe...guna maker pen merah...