Wednesday, July 2, 2008

KEMBOJA

Rehat santai di Laman Nyaman
Assalamualaikum / Good Day.....
Ramai juga teman dan kenalan yang bertanya kenapa dah lama tak update blog? Aku sendiri pun tidak pasti kenapa semangat dan keinginan untuk memasukkan entri terbaru pudar. Sepanjang bulan Jun banyak entri yang hanya tinggal sebagai draft. Aku akan post juga nanti walaupun ada yang menganggapnya sebagai basi.
Mungkin juga kerana sibuk dengan tugas dan melayan tetamu di WKH menyebabkan aku terlalu letih untuk menyiapkan entri aku. Dalam pada itu, sempat juga aku bersantai dan bermuhasabah diri.
Mulai 2 - 5 Julai 2008, aku akan berada di Cambodia untuk satu Program Misi Kemanusiaan.
Aku akan cuba update bila pulang nanti.
Doakan keselamatan dan kejayaan kami.

Bunga Kemboja di Laman Nyaman

Beib berharap dapat menjayakan...

matlamat progra M
disamping membantu sesama insan I
yang menderita, memerlukan serta tertinda S
agar mereka juga hidup lebih berert I

3 comments:

mad redo1 said...

semoga berjaya BEiB!

azza_irah said...

program misi kemanusiaan?..

ras-adieza said...

salam singgah...tak balik lagi?