Friday, April 13, 2007

Baru nak mula

Baru nak login....

Assalamualaikum....

Entah macamana tiba-tiba teringin nak 'set up' satu blog setelah melihat dan membaca blog yang menarik dalam internet seperti blog Bro Rickywan Melaka - Terima kasih! dan beberapa blog yang lain . Mungkin juga kerana perasaan teruja itu mendorong aku untuk melibatkan diri dalam pembikinan blog. Aku juga berharap agar blog ini akan dapat menambahkan ilmu aku, kau dan kita semua.
Sebenarnya aku bukan pandai sangat mengarang atau menulis tetapi aku berharap agar kebolehan ini akan bertambah dengan latihan dan kesungguhan dari masa ke semasa. Tak ada apa-apa subjek yang tertentu yang akan aku fokuskan dalam blog ini. Cuma pengalaman dan pemerhatian peribadi aku saja mungkin. Segala sesuatu yang menarik untuk dikongsi bersama akan cuba aku paparkan dalam bentuk tulisan, lisan atau grafik (foto dll).
Aku berharap agar semua menyukai dan memanfaatkan blog ini..... Jika ada cadangan, pandangan, dan idea kemukakanlah.....aku akan terimanya dengan positif....
Buat pengetahuan semua, penulisan aku dalam blog ini akan berkonsepkan

lelucon atau 'pun' dan
"SHORT and SWEET" ......
Terima kasih pada yang sudi membaca dan memberi respons....


Pemandangan di belakang rumah Mak dan arwah Pak aku,
Hj. Rejab bin Man (20.11.1924 - 8.3.2004)
di Kampung Alor Madi, Anak Bukit,
Alor Setar, Kedah Darul Aman.

Beib teringat...

Dulu ada Laman we B

tapi tak keka L

oleh kerana tak rajin up date, upload sokm O

kini tinggal website kosong G


No comments: