Wednesday, July 11, 2007

KL.......Kami datang

Bagasi Qaqaq
Assalamualaikum / Good Day.....
Esok, aku akan ke KL sekali lagi bersama famili menghantar Qaqaq yang akan mendaftarkan diri di tempat pengajiannya. Walaupun pendaftarannya ialah pada hari Isnin 16 Julai 2007, pemergian kami lebih awal adalah untuk memudahkan perjalanan disamping mengambil kesempatan bercuti hujung minggu...
Aku akan bermalam di Kajang, rumah anak saudara orang rumahku dan mungkin di Puchong, rumah adikku... Minggu Orientasi Abang di UniKL akan tamat pada hari Jumaat 13 Julai, bolehlah bawa dia membeli keperluan asrama disamping bertemu sepupu, ibu dan bapa saudaranya....macamana gaya anak saudaraku yang seorang ni...AWISYH..setelah sekian lama tak jumpa...agaknya dah becok dan makin keletah...
Awisyh dan 'Pak Anjang - Pak Penakannya'
Qaqaq akan mula melalui pengalaman yang pertama berhijrah ke ibu kota untuk menuntut ilmu. Doaku agar anakku berdua ini akan selamat dan sejahtera menimba ilmu sebanyak mungkin. Sedih juga melepaskan mereka berdua pergi, namun penghidupan mesti diteruskan...dan dua lagi anak-anakku akan menyusul kemudian....
Adeq
Acik
(akan update)

Harapan Beib agar anak-anak sejahtera di..
gedung ilmu, memerah ota K
tamat pengajian menggenggam skro L

5 comments:

Jie said...

UniKL ..anak menakan pun ada sorang study kt situ.

Tradisi family sy kat UTM Skudai..tatau pasai pa..suami sy kat sana dulu, pastu anak menakan yg lelaki..dh abis..minggu lepas register anak menakan yg pompuan pulak..silih berganti...tak putuih2..tatau jodoh sgt dgn UTM tu

Jie said...

ooppp...semoga Qaqaq akan dpt menyesuaikan diri ...dan semoga menjadi anak yg berjaya nanti..motivasi tuk adik²

©Opah De said...

Wah... tahniah Qaqaq dan Beib sekeluarga. InsyaALLAH, semuanya selamat. OD doakan. Amin.

Beib said...

Terima kasih Kujie..tengok semalam dah ok dah jumpa member.Kot mana pun kena cuba sesuaikan diri sebab nak dok sana 5 taon woo..InsyaALLAH..adik2 pun nak masuk IPT gak...

Beib said...

TK OD..harap harap begitula...pasni ni gi jalan jalan kat Ostolia lak..